de arbeidsmarkt en de horeca
In de bruisende wereld van de horeca zijn er altijd veel gesprekken en vraagstukken. Wat zijn nu die veelbesproken onderwerpen? Denk aan het tekort aan personeel, nieuwe wensen van medewerkers met betrekking tot werkuren, salaris, pauzes, en zelfs ziektekosten voor kleine horecagelegenheden. Wij helpen je graag verder met deze vraagstukken bij Randstad Payroll!
We begrijpen dat de meest flexibele krachten in de horeca voornamelijk zitten in de bediening, barpersoneel, afwas, keukenhulp en in de schoonmaak. Bij Randstad Payroll weten we dat flexibiliteit cruciaal is in de horeca, en we zijn er om samen met jou de perfecte oplossingen te vinden.
Laten we samen de uitdagingen van de horeca aangaan en zorgen voor soepel, flexibel en succesvol personeelsbeheer!
waarom is randstad de payroll specialist in de horeca?
Nederland is constant aan het veranderen, toch? Op allerlei gebieden gebeurt er van alles, en al meer dan 60 jaar zijn wij daarbij om die veranderingen naar werk te vertalen. Met een flinke dosis passie, integriteit, en aandacht voor duurzame resultaten. Of het nu gaat over vergrijzing, wetten, digitalisering, diversiteit, of krapte op de arbeidsmarkt, we denken proactief mee.
dit is waarom bedrijven voor ons kiezen
We zitten overal in Nederland, en kennen de lokale arbeidsmarkt als onze broekzak. We zijn hr-experts en hebben collega’s die echt snappen wat er speelt in jouw branche. Benieuwd naar andere voordelen van Randstad Payroll in de horeca? We zetten ze graag op een rijtje voor je:
-
we beschikken over het grootste kenniscentrum op het gebied van de arbeidsmarkt;
-
we houden je altijd op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving;
-
we nemen jouw juridische zorgen uit handen genomen;
-
we geven workshops over de vertaling van ontwikkelingen en vraagstukken;
-
we geven werknemers extra's, zoals toegang tot opleidingen en trainingen;
Handig, toch? Dus, waar wacht je nog op? Laten we samen de wereld van werk een stukje beter maken!