Hoe creëer je verbondenheid met je klanten? En op welke manieren zorg je dat je de klantverwachting overtreft? In deze gratis online masterclass leer je alles over klantgerichtheid door de visie van Jos Burgers. Binnen drie lessen bezit je alle kennis om toe te passen in de praktijk. Lekker, toch?
In de opleiding klantgerichtheid leer je binnen drie lessen alles over hoe je klantgericht te werk gaat. De lessen duren tussen de 30 en 200 minuten, die je kan maken wanneer het jou uitkomt. Tijdens de lessen komen de volgende onderwerpen aan bod:
- de visie van schrijver en professioneel spreker Jos Burgers
- het scherpstellen van een klantprofiel
- klantvriendelijk communiceren
Heb je alle lessen gevolgd? Dan maak je tot slot een eindtoets en krijg je bij een succesvolle afronding een certificaat als bewijs van je opgedane kennis. Top!
Klantgericht werken betekent dat je op de gedachten van de klant vooruitloopt en daar naar handelt. In het contact met de klant voel je aan wat de klant nodig heeft. Als echte klantexpert weet je hierdoor hoe je de klantverwachting overtreft én hoe je net dat stapje meer zet.
Werk je (nog) niet via Randstad, maar wil je wel graag online trainingen volgen om jezelf verder te ontwikkelen? Met een Mijn Randstad account heb je altijd toegang tot al onze online trainingen en cursussen. Maak je account hier gratis aan.
Na het afronden van de opleiding klantgerichtheid:
-
weet je hoe je van je klanten fans maakt
-
weet je hoe je het wow-effect creëert
-
ken je het belang van klantgerichtheid
En natuurlijk toon je hiermee aan bij ons of aan andere werkgevers dat je jezelf blijft ontwikkelen. Zo vergroot je jouw kansen op de arbeidsmarkt, kan je sneller een volgende stap zetten en maak je je eigen werk een stuk leuker!
-
als je nog niet staat ingeschreven bij Randstad, maak je eerst een account aan door je in te schrijven bij Randstad
-
open 'Mijn Randstad', scroll naar beneden en klik op de banner ''gratis online trainingen volgen met GoodHabitz’'
-
je hebt nu (via je Randstad-account) altijd gratis toegang tot alle opleidingen van GoodHabitz
veelgestelde vragen over de online masterclass: klantgerichtheid
-
wat is klantgerichtheid?
Klantgericht werken betekent dat je op de gedachten van de klant vooruitloopt en daar naar handelt. In het contact met de klant voel je aan wat de klant nodig heeft. Als echte klantexpert weet je hierdoor hoe je de klantverwachting overtreft én hoe je net dat stapje meer zet.
-
wat kan ik na de online masterclass klantgerichtheid?
Na de online masterclass weet je hoe je van je klanten fans maakt, hoe je het wow-effect creëert én wat het belang is van klantgerichtheid. Na de masterclass kan je deze kennis gelijk toepassen in de praktijk. Meld je hier gratis aan!
-
hoe ziet de online masterclass klantgerichtheid eruit?
In de online masterclass klantgerichtheid leer je binnen drie lessen alle ins en outs over klantgericht te werk gaan. Hierin komen de volgende onderwerpen aan bod: de visie van Jos Burgers, scherpstellen van het klantprofiel én klantvriendelijk communiceren. Na de lessen maak je een toets waarin jij je opgedane kennis laat zien. Klaar om te leren? Meld je hier gratis aan.