Klant is koning. Klinkt leuk, maar hoe houd je een koning tevreden? En wat heeft hij allemaal nodig om zich koning te voelen? In de online training klantgericht werken leer handige technieken zodat je weet hoe je de klantverwachting overtreft. Klinkt goed, toch?
De training is online en bestaat uit vijf lessen. In elke les wordt er dieper ingegaan op een specifiek onderwerp aan de hand van video’s. Deze kun je vanuit huis in je eigen tijd en tempo bekijken.
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
- klantgericht werken
- een relatie opbouwen met de klant
- klanten welkom heten
- achterhalen wat de klant wil
- klantverwachtingen overtreffen
- en de zeven pijlers van hostmanship
Werk je (nog) niet via Randstad, maar wil je wel graag online trainingen volgen om jezelf verder te ontwikkelen? Met een Mijn Randstad account heb je altijd toegang tot al onze online trainingen en cursussen. Maak je account hier gratis aan.
Na het afronden van de online training klantgericht werken:
- weet je het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- kun je door middel van gesprekstechnieken de behoefte van de klant achterhalen
- weet je hoe je klantverwachtingen overtreft
- en kun je de zeven pijlers van hostmanship toepassen om klantrelaties te verstevigen
En natuurlijk toon je hiermee aan bij ons of aan andere werkgevers dat je jezelf blijft ontwikkelen. Zo vergroot je jouw kansen op de arbeidsmarkt, kan je sneller een volgende stap zetten en maak je je eigen werk een stuk leuker!
-
als je nog niet staat ingeschreven bij Randstad, maak je eerst een account aan door je in te schrijven bij Randstad
-
open 'Mijn Randstad', scroll naar beneden en klik op de banner ''gratis online trainingen volgen met GoodHabitz’'
-
je hebt nu (via je Randstad-account) altijd gratis toegang tot alle opleidingen van GoodHabitz
veelgestelde vragen over de klantgericht werken training
-
wat is klantgerichtheid?
Klantgericht werken betekent dat je op de gedachten van de klant vooruitloopt en daar naar handelt. Door klantgericht te werken zorg je ervoor dat je de verwachtingen van de klant overtreft. Je weet als echte klantexpert hoe je nét dat stapje extra zet! Benieuwd hoe je dat doet? Lees hier alles over klantgerichtheid.
-
hoe ziet de online training ‘nog klantgerichter werken’ eruit?
De online training ‘Nog klantgerichter werken’ bestaat uit vijf lessen waarin je alles leert over klantgerichtheid. In elke les staat één onderwerp centraal. De training sluit je af met een toets waarmee je je kennis over klantgericht werken test. Meer weten? Lees hier alles over de training ‘nog klantgerichter werken’.