wat doet een callcenter medewerker?
Als klantcontact medewerker help je mensen op afstand: telefonisch of via webcare. Met de juiste technieken weet je de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en (vooral) door te vragen totdat je krijgt wat je zoekt. Een probleemoplosser die goed met klanten kan communiceren, dat is wat je straks bent als klantcontact medewerker.
hoe ziet de callcenter training eruit?
In dit traject leer je alles over hoe je als klantcontact medewerker je klanten professioneel te woord staat, omgaat met emoties en wat de vaktermen van klantcontact precies inhouden.
De opleiding ziet er als volgt uit:
-
na je aanmelding nemen we contact met je op en kijken we samen wanneer je start met de opleiding;
-
je gaat direct aan de slag met online praktijklessen, gecombineerd met e-learnings;
-
gedurende 6 dagen (verdeeld over 3 weken) ben je 14 uur bezig met online groepssessies en 14 uur met zelfstudie voor e-learnings en voorbereidende opdrachten;
-
met een paar dagen heb je je lessen via Teams en je zelfstudie afgerond, en heb je je certificaat tot callcenter medewerker op zak!