De wereld van klantcontact verandert snel. Consumenten maken steeds meer gebruik van verschillende kanalen en middelen om uw organisatie te bereiken. Social media en mobiele communicatie spelen hierbij in toenemende mate een belangrijke rol. Randstad Teams@work helpt organisaties de kwaliteit van klantcontact te verbeteren.
excellente medewerkers maken het verschil
Randstad Teams@work werkt vanuit de overtuiging dat alleen excellente medewerkers zorgen voor excellent klantcontact. Een goede uitvoering van klantcontact is essentieel voor uw klantrelatie, marketing, free publicity, reputatie en branding. Hoe kan jij je klantcontact naar een hoger niveau brengen? Hoe zet jij je klantcontact kanalen in voor het realiseren van uw verkoop – en servicedoelstellingen? Randstad Teams@work geeft antwoord op deze vragen.
wat is randstad teams@work?
Randstad Teams@work levert complete flexibele teams van aantoonbaar klantgerichte en volledig opgeleide klantadviseurs, inclusief een ervaren teamleider. Deze teams zijn direct inzetbaar binnen alle klantcontact kanalen inclusief webcare. Randstad Teams@work stelt zelf het team samen en verzorgt de werving & selectie, training, coaching, roostering en aansturing van de adviseurs én neemt verantwoordelijkheid voor de resultaten. Randstad vergroot jouw flexibiliteit, verbetert de kwaliteit én verhoogt het rendement van je klantcontact. Dit alles op basis van vooraf afgesproken KPI’s.
hoe werkt randstad teams@work?
Onder professionele begeleiding van een teamleider en een COPC-gecertificeerde procesmanager leveren wij binnen enkele weken een volledig team van getrainde klantadviseurs. Het standaard implementatietraject ziet er als volgt uit:
- intaketraject met scan van uw huidige operatie (2 dagen)
- analyseren kanalen en presentatie onderzoeksresultaten (2 dagen)
- uitwerken advies op maat (2 dagen)
- bepalen KPI’s en doelstellingen (2 dagen)
- werven en selecteren klantadviseurs en teamleider (5 dagen)
- implementeren Teams@work op locatie (5 dagen)
continu verbeteren
Randstad Teams@work zorgt binnen elk kanaal voor dezelfde klantbeleving. Door continu aandacht te geven aan meten, leren en verbeteren creëren we een constante learning loop op de werkvloer. Onmisbaar in de snel veranderende wereld van klantcontact.
Kies voor Teams@work en beschik over de beste mensen met oog voor resultaat en kwaliteit.