Hoi, ik ben Mario en kom oorspronkelijk uit Kroatië. Ik ben samen met mijn vriendin Petra een jaar geleden naar Duitsland verhuisd om hier te werken. Na 7 maanden heb ik de overstap gemaakt om via Randstad te gaan werken. Ik werk nu als magazijnmedewerker bij Foot Locker via Randstad en zit hier helemaal op mijn plek!
hoe ben je bij foot locker terechtgekomen?
Ik heb een buurman die voor Foot Locker werkt. Hij was hier erg enthousiast over en vertelde over zijn goede ervaring met Randstad. Vervolgens ben ik zelf gaan googlen naar de mogelijkheden en ging het allemaal heel snel. Op een woensdag belde ik naar Randstad en liet weten dat ik interesse had. Donderdag ging ik al op sollicitatie en maandag mocht ik al beginnen bij Foot Locker. Zo snel kan het dus gaan haha.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag er uit bij foot locker? Neem ons mee.
‘s Ochtends rijd ik samen met mijn vriendin weg van huis naar het magazijn van Foot Locker in Heijen. Na binnenkomst vertelt de supervisor ons op welke afdeling we allemaal gaan staan. Dit is heel dynamisch want we switchen steeds van afdeling. Dat maakt je werk ook erg afwisselend wat mij goed bevalt. E-commerce vind ik persoonlijk de leukste afdeling om te werken, maar ik heb bijvoorbeeld ook wel eens op ‘shipping’ gestaan. Iedereen is gedurende de dag ook erg behulpzaam en je krijgt vaker de vraag of je het leuk vindt waar je nu staat. Met de pauze gaat bijna iedereen naar de kantine, dus dat is heel gezellig. Bij lekker weer gaan we naar buiten met een kop koffie en vertellen we leuke verhalen in de zon.
wat is een belangrijke karaktereigenschap die je moet hebben om dit werk goed uit te voeren?
Nou, je moet oplettend zijn. Je moet ervoor zorgen dat het juiste label op de juiste box komt om deze vervolgens te scannen. Bij multi-orders is het bijvoorbeeld belangrijk dat bestellingen samengevoegd worden, en gescand worden op een gezamenlijke barcode. Het is niet moeilijk, het is geen zwaar werk, maar je moet wel alert blijven.