Employer branding is belangrijker dan ooit! Als aantrekkelijke werkgever is het makkelijker om talent te werven en te behouden in de huidige, krappe arbeidsmarkt. Maar hoe word (en blijf) je aantrekkelijk als werkgever? Wat zijn de drijfveren van je medewerkers en van nieuw talent om bij jouw organisatie te willen werken? En welke invloed hebben externe factoren op jouw employer brand? Jaarlijks doen we hier wereldwijd representatief en onafhankelijk onderzoek naar. De belangrijkste conclusies, tips, informatie en de aantrekkelijkste werkgevers van Nederland lees je in onze nieuwe paper. Ook kunnen we je meer informatie geven over employer branding in jouw sector en wat daar het verschil maakt.
randstad employer brand research 2022: de nieuwe paper
In deze paper lees je onder andere:
-
hoe je kansen om je employer brand aantrekkelijk(er) te maken kunt zien en benutten in deze krappe arbeidsmarkt;
-
tips voor het versterken van je employer brand
randstad awards 2022: dit zijn de aantrekkelijkste werkgevers van nu
Sinds 2000 reiken we ieder jaar de Randstad Award uit: dé prijs voor Nederlandse organisaties met het sterkste employer brand. Uit de 150 grootste organisaties (profit en non-profit) selecteren we de meest aantrekkelijke werkgever op basis van criteria als: arbeidsvoorwaarden, werksfeer en carrièremogelijkheden. In de paper lees je wie de winnaars zijn van dit jaar en waarom.
waarom employer branding belangrijk is
Of je nou tot de winnaars behoort of niet; dit onderzoek is belangrijk voor elke werkgever omdat het je inzicht geeft in de behoeften van werknemers/je medewerkers anno 2022. Dit bepaalt tenslotte mede het succes van jouw bedrijf.
Verder ontdek je hoe andere organisaties succesvol employer branding inzetten en lees je de over waarde van company purpose & pride in de huidige tijdgeest. Een trend waar veel aantrekkelijke werkgevers bewust op inzetten.