bemiddeling van callcenter en contactcenter personeel
Randstad Customer Contact is gespecialiseerd in gekwalificeerd callcenter en contactcenter personeel. Als specialist in de branche kunnen wij gemotiveerde contactcenter medewerkers matchen met bedrijven waar zij kunnen excelleren. Van agent tot supervisor/teamleider, Randstad Customer Contact regelt het.
We hechten veel waarde aan het ontwikkelen en behouden van goed personeel voor uw organisatie. Daarom bieden wij onze medewerkers opleidingen van de Randstad Customer Contact Academie. Hierdoor ontwikkelt de medewerker zich en groeit het bedrijf.
hr-diensten voor de contactcenter branche
Randstad Customer Contact biedt naast passend personeel een breed scala aan hr-diensten. Zo werken we aan oplossingen in persoonlijke begeleiding, projectmanagement, poolmanagement en procesoptimalisatie. Onze COPC-gecertificeerde procesmanagers leveren graag hun bijdrage om uw organisatie op een efficiënte en kostenbesparende wijze te optimaliseren:
- pooladvies: optimalisatie van de flexibiliteit en kwaliteit in een medewerkers-pool
- Quick Scan: efficiënte mix van flexibiliteit en continuïteit in het personeelsbestand
- hr gerelateerd locatie-onderzoek: maatwerk- en branchespecifiek onderzoek naar de aansluiting van de lokale arbeidsmarkt op uw vraag
- medewerkertevredenheidsonderzoek: inzicht in de tevredenheid van agents over verschillende factoren binnen hun functie
- costsavings-model: kostenbesparingsmodel waarmee we samen met u besparingen kunnen realiseren in de gehele HR-keten; werving & selectie, administratie, planning, opleiding, binding & begeleiding, ziekteverzuim en verloop